poniedziałek, 23 września 2013

Spacer nad Wisłą - Ptaki w mieście

Krystyna Melita
Dziś spotkałam się z ptakami nad wodą. Włocławek - nadwiślańskie miasto - ptaki nastroją duszę człowieka i pozwolą odetchnąć.







Gołębie i kawka





Powyżej widać 5 wróbli... a może więcej ?



Mój pupilek wróbel




Czy widzisz kogoś ukrytego za gałązkami ?



Wróble podskakiwały lekko jak małe tuptusie,
 a potem szybko przefruwały na prawą stronę chodnika.Naliczyłam 10 -11 -20...wróbli...widzisz je ?
A może więcej ?


Chowały się w krzewy tylko wtedy jak ktoś zbliżał się do nich. Pozwoliły mi postać obok nich. To małe żywe cudeńka.Czyżbym dobrze policzyła poniżej - 10 istotki ? Poprawisz mnie?










Cieszę się z tego zdjęcia. Wróble przelatywały z jednej strony chodnika na drugą, z niskich krzewów na to drzewko. Trudno je było uchwycić.Czy jest ich 25 a może więcej?








Zadanie dla Ciebie: ile widzisz wróbli 
powyżej? 4 ?       




Znalazła się i kaczka na Wiśle.






Kaczki na Wiśle.




Kaczka i mewy





Kawka hałasowała i wyraźnie szukała towarzystwa. Jednak mewy ignorowały ją.









Mewy nie chciały dyskutować z pretensjonalną kawką. Trzeba było odlecieć.






Co za widok ze środka mostu: 
tama i wiatraki w tle.





Wrona siwa






Moja cudna siwa wrona. Nie wierzę, że mam ją 
w moich skromnych zbiorach.Dwa wróble do towarzystwa. Odkryłam je na zdjęciu po kilku dniach.



 Co za oko.



Kawka i dwa gołębie - jeden z nich sprytnie ukrył się.









Gołębie i  17 wróbli czy więcej ? 




Mewy - żółte dzioby i żółte nogi .









Mewy różnych gatunków.






















To moje ulubione zdjęcie z dzisiejszego spaceru nad Wisłą.


Zapraszam na kolejny spacer. 

Tu na YouTube pod poniższym tytułem możesz zobaczyć świetny film animowany o gołębiach.
Zaskakujący. Im dłużej go oglądamy tym bardziej wciągająca jest jego akcja.
Skopiuj adres poniższy lub kliknij.
Trwa ok.20 min. Wart Twojej uwagi.

Old Lady And The Gołębie - Sylvain Chomet (1998) فیلم کوتاه و انیمیشن




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDE SŁOWO JEST WAŻNE. ZAPISZ JE TUTAJ, ZAPRASZAM: